Sunday, September 13, 2009

aku mahu cakap 1 ayat yang pendek hari ini...

"mestikah ada yang lain?"

huraikan sendiri...raya ke-10 baru aku bagitahu maksud sebenar ayat itu...
aku tak sanggup lagi menanggung tapak tangan,kayu hoki,pisau potong buah dan senjata kalashnikov...
perut dan kepala aku tak mampu menahan benda-benda di atas...

***

harap maaf...aku terfikir lagi...
aku terfikir saat-saat ketika 2-3 bulan yang lepas...
aku perlu luahkan ini...
minta maaf kepada 'dia'...

aku perlu teman...

4 comments:

kanabis said...

ye
i hope bnde yg 2-3 bulan lepas xkn jd lg la spt yg baru trjd 2..
kte jgn benci sgt dgn ape yg kte x ske dan kte jgn ske sgt dgn ape yg kte ske,sbb...pedih kt ati ni org laen xtau..
kte yg kene tanggung sndiri..
dan x salah sy nk katekn kt sini "sy benci dan xkn terime org yg xtau mnghargai seseorang yg dtg dlm hidup die"....

-en.sani- said...

ok...

Anonymous said...

kenapa neyy??

-en.sani- said...

takde ape2...nnti cite eh?
kamu paham kan?