Tuesday, September 8, 2009

aku masuk office hari ini...
kak zai tegur...

"eh, Sani...ape yang lain kat kau hari ni eh?"

"waaa...rambut baru!! macam kanak-kanak sekolah tuu!!!"

dia sangat jujur...
aku cuma balas kata-katanya dengan kenyitan mata....

***
aku tak tahu,kenapa aku khayal sangat petang ini...

aku mahu mandi petang.
sudah masuk dalam bilik mandi,baru aku perasan...
aku bawa sebotol minyak wangi dan deodorant Rexona....

apa kejadahnya?

**

4 comments:

kanabis said...

asal khayal?
dh jd mamai coz sejak akhir2 ni ade org teman n layan ke...
hehehhe....
aauummmm!!!!!!!!!

-en.sani- said...

sory sikit...
khayal sebab ada sekor unicorn hari2 datang dalam mimpi...pastu beliau g hentak pakai kayu hoki kat tengah belakang...

cik bunga matahari said...

saya pernah masuk bilik air pakai berus kain buat berus gg...hahaha..lawak anda macam siot!!!

-en.sani- said...

saya pun nak menang gak...sy penah masuk bilik mayat pakai baju polka dot...kelaka kan??hahahaha~