Wednesday, September 16, 2009

dia mengaku dia ganas...tapi, terpijak semut pun nangis...

petang tadi, ada seorang wanita menghubungi aku melalui telefon...
aku kenal sangat dengan dia...
kami selalu berbual...

aku jawab saja telefon aku,
tapi,
aku dengar tangisan di hujung talian...

ahh...sudah...

aku panik...

aku memang panik apabila dengar wanita menangis...

aku mula fikir bukan-bukan...

adakah keluarganya memaksanya kahwin dengan aku secepat mungkin?? (gurau je, ini hanya sedutan drama swasta, okay!)



aku tanya...

"nape awak nangis ni? cube story sikit~" <---nada penuh kebapaan...

dia jawab dengan tersekat-sekat...


"saya... saya..."

"saya..."

"saya potong bawang...nak masak~"
.
.
.
.
.
.
aku rasa hari ini puasa aku paling mencabar...

4 comments:

kanabis said...

sape pempuan 2 ?
eiii.
ngade2 nye!
mcm nk bg kaki je kt diri sndiri..
wakaka!!!
siap kp sani..
saje nk jaja keperitan hidup aku kn..
2 saat kemudian,tibe2 perot en.sani kene geletek..
padan muko ko jang..

-en.sani- said...

hahaha...potong bawang nangis macam tak pat kawen!!!

miss roomie-joolie said...

hahahahaha~macam siot jew~ potong bawang upenye~ ngatkan mati anak ke..

-en.sani- said...

bayangkan kalo beliau kena pisau kat tangan...mau keluar bibir dia kat lubang henpon aku tu...