Thursday, June 16, 2011

Pari-pari asmara

Pari-pari asmara,
depangkan sayapmu
tutuplah bayang kelam.
hembuslah semangat di telinganya,
sehingga tersentak ia dari tidur.

Doa kami di sini,
sama menjadi laskar
unit sokongan jiwa......dia di sana.


***

Cinta tak boleh didagang.
Kasih ia datang.
Rindu takkan hilang.




-en.sani-






P/s : Okay, makwe-makwe lain dah boleh cari blog lain untuk alternatif. Benci kan? Eh, tak payah la karate meja tu.

4 comments:

nuwuwuda said...

tulisan kecik yang baca kena guna kanta kat bawah tu macam menghalau je...ahahahaha

kot iye pun tukar la header tu dulu. bagi ada bunga2 sket macam seth tan bagi kat nora elena. kuikuikui.

en.sani said...

tu Seth Tan, saya ni manusia...

Sabrina Vee Zalani said...

mana ada perkataan depang??? depa la ngok! kahkahkahkah

en.sani said...

sape ckp takde ngok? tu la kau...BM 5C nak tanding ngn BM A1...