Wednesday, June 1, 2011

Pengalaman di hospital

Tengah kelam kelibut dalam suasana jururawat ke hulu ke hilir dalam wad Hospital Seremban, datang seorang jururawat muka boleh makan.


Makwe : Hai, awak.

Aku : Err...ye.

Makwe : Awak ni ada blog kan?

Aku : Erm??

Makwe : Saya Fiza(bukan nama sebenar).

Aku : Err...ermmm...saya....saya Seth Tan.



Macam setan. Jangan risau. Lepas tu, aku buat-buat pergi jawab telefon.


***

Tahukah anda, itulah first time aku rasa macam takde nafsu nak pandang jururawat ramai-ramai kat hospital, biarpun ada jugak yang muka macam pan asian. Nok, makwe sinetron indonesia aku lagi 'killing me softly' okay!

4 comments:

nuwuwuda said...

Baca tajuk macam komponen cerita seram. namun, nan hadooo.

en.sani said...

hehehe...mesti menyesal kan bukak blog ni pagi2?

nora said...

makwe sinetron indonesia eh???hihihihi

en.sani said...

sape la tu kan...hehe.