Saturday, June 11, 2011

Positif

Beberapa hari ni, uncle banyak mengajar aku tentang membuat keputusan tepat dalam masa yang singkat. Aku banyak belajar tentang apa itu pengurusan masa. Aku belajar apa itu perancangan. Aku belajar apa itu kesabaran. Aku belajar apa itu pengorbanan.

Beberapa hari ni, Kak Nor banyak mengajar aku apa itu erti sahabat. Aku banyak belajar tentang nilai sebuah hubungan kekeluargaan. Aku banyak belajar tentang pertolongan. Aku belajar apa itu budi. Yang paling penting, aku banyak belajar tentang kesabaran dalam menempuh dugaan.


Dua insan ini memainkan peranan penting dalam mencorak minggu yang penuh warna warni. Aku jadi lebih positif. Aku lebih matang.


Terima kasih uncle.

Terima kasih Kak Nor.

Saya cintakan kamu Nora. Ingat janji kita.

5 comments:

Jo Qusary said...

Gud, gud... be positif.

shafinaz (: said...

Aik , name shafinaz takde ? lalala

nora said...

saya juga cintakan awak..bkn org lain.

kak nor said...

x payah ucap tq byk kali pd akka.yg baik itu dtgnya dr Allah,yg kurang baik itu dr kita...tp kita try wat yg terbaik ok.nora hanya utk kamu

en.sani said...

jo : :) thanx.

shafinaz: takde...takde...tu tak nampak mem i kat bawah tu?

nora : sy copy, sy paste...saya juga cintakan awak..bkn org lain.:) :-*

kak nor: thanx kak...