Sunday, July 10, 2011

Entry ini tak perlu ada tajuk, sebab aku dah mengantuk...

Bila kita mahu isi malam?
menangis tertawa bersama,
sambil sampaikan kepada langit dan bintang
sebentuk cinta yang ada...


Tepis segala cemburu,
cari lagi seribu rindu,
untuk kita kait menjadi cadar,
menghangatkan cuaca asmara...

***


Adik : Along.

Aku : Erm?

Adik : Besok kau kahwin, bersanding nak kaler ape?

Aku : Kaler pelangi.


Okay, ni siapa ajar tanya benda bukan-bukan ni? Takde benda lain ke kau nak tanya Kila? Tanya la pasal pemanasan global ke, Paris Hilton ke, cara-cara membuat kek coklat ke, politik di Jamaica ke.

Kau tanye Cik Nora kau, dia nak colour ape. Aku on je.

6 comments:

nuwuwuda said...

saya cadangkan kaler kuning

en.sani said...

macam binatang digi?

Anonymous said...

haa..klu kuning dh mmg kena ngan maskot digi tu...bulatnyer memang dh sesuai

en.sani said...

haaaa...bulat2 jgn main gile eh...

Anonymous said...

Badan dah bulat tak nak ngaku laks tu..... macam bungkus nangka

en.sani said...

kasar tu bang...kasar...