Monday, October 10, 2011

Kalau nak tolong pun, tolong masakkan makan malam aku...boleh?

Aku demam panas sekarang. Badan sakit-sakit. Nak bangun pun tak boleh.

Makwe aku offer nak jaga aku.

Hehe. Takpe sayang. Aku cuma tak mahu sesiapa lihat aku sakit. Kalau sesiapa nak lihat aku semasa sakit, tolong jangan sedih dan menangis. Cuba buat aku senyum, ketawa.

Harap-harap esok okay.


P/s : Aku ingat masa aku kecik-kecik, ayam wan aku sakit, wan suapkan ayam tu dengan Panadol setengah bijik. Petang tu, ayam terbabit sihat walafiat siap boleh mengawan. Ketawa time sakit ni lain macam betul kat area-area dada. Nak pecah. Tapi tak boleh tahan ketawa. Ketawa je la. Hahahahahaha!

10 comments:

Isteri En.Nahir said...

Sakit2 pun sempat wat lawak tu. Takdelah teruk na sakitnya kan.

en.sani said...

x boleh bgn kak...sakit2 badan...

Jo Qusary said...

Apsal semua lelaki dlm dunia nie demam dan sakit2 badan arr... dunia dah nak kiamat ker?

en.sani said...

woi...hahaha...celupar mulut.tau la buah hati ko sakit gak...

Isteri En.Nahir said...

Rehat cukup2,mkn panadol 1/2 bijik, esok leh lah keje tu. Jgn mengawan lak ye. Hehehe

en.sani said...

hamboii....kasar tu kak...

nora said...

:) abg ni ada2 je la...

en.sani said...

mestilah ada2...

nora said...

ya la....

en.sani said...

:-*