Tuesday, October 18, 2011

Siri berborak dengan makwe

Suatu petang yang hening dan busy...


Aku : Sayang...

Nora : Ye.

Aku : Tanya sikit boleh?

Nora : Apa dia, tanya la?

Aku : Misal kata la kan...

Nora : ...

Aku : Satu hari nanti kan, kalau...

Nora : ...?

Aku : ...kalau abang dilantik jadi Batman, Nia boleh terima abang lagi tak?

Nora : (icon gelak guling) Tanak kawan abang!

Aku : (icon gelak guling gak)

Nora : Saja je nak bagi Nia gelak kan? Gigit kang...

6 comments:

Lieyly ︱ Alia said...

manissss ! HAHAH !

sayda dino said...

Haha awek lu gelak sebab lawak kau sampai terpaksa pakai topeng. Hehe kid u.

en.sani said...

alia: manis ke?

sayda: weh...mana ada pakai topeng...

nora said...

hihihihi...

kak nor said...

patut la..ckp pasal batman tu, rasa mcm ada org nk membunuh je bila dgr..hehehe

en.sani said...

hahaha...