Tuesday, January 17, 2012

Bulan ini tidak banyak yang mahu saya bebel.

Akhir-akhir ni banyak benda yang aku tersasul dalam percakapan. Tak tahu la sebab busy sangat ke atau apa.


Hashbrown jadi mashmellow.

Zainal jadi Zainudin.

Nasi lemak jadi nasi minyak.

Kotak jadi komtar.

Mesin photostat jadi mesin photoshop.

Ambil air jadi hisap air.

Dan kadang-kadang aku nak panggil nama orang, aku tersasul sebut nama Cik Nora.


Dan yang paling penting, aku punya melatah makin menjadi-jadi. Hasil mengejek orang melatah la ni. Tapi, benda-benda macam ni aku rasa takde la serius sangat sampai kena bawak berubat.

2 comments:

nizamsani said...

dah tua memang begitu.

en.sani said...

cewah...pantas je ckp dah tua...hahaha...