Thursday, January 19, 2012

Hanya ada satu, walaupun sebenarnya seribu. Kerana yang ditetapkan kepadamu hanyalah SATU. Bukan seribu.

Dan untuk semua dugaan yang Tuhan beri, sujud, duduk dan berdiri tetaplah kepada Dia sampai infiniti. Sampai eternity.

Kawan tegur, "Kenapa?"

"Tak sedap hati..."

"Salah masak lettew~"

"Babi."


***

Kawan, temankan aku berangan-angan. Aku tak mahu angan-angan aku sepi. Setakat ini, aku ada orang yang terbaik di sisi, walaupun kami tiada pertalian darah. Kakak, kamu memang tetap terbaik. Kat sini je aku berani tulis, tak berani cakap depan. Nanti aku nangis.

Hee...tak salah kan adik ni manja? Walaupun adikmu ini sengal. Dan kuat merajuk.

2 comments:

kak no said...

kamu memang tetap terbaik. Kat sini je aku berani tulis, tak berani cakap depan. Nanti aku nangis...hehe..tak salah kan kakakmu ni manja? Walaupun kakakmu ini sengal.(copy balik).sob...sob...mcm la utk akka kan??hahahaha

en.sani said...

hihihi...poyo