Friday, January 6, 2012

Jika...(by Cik Nora)

Treeettt...(sms masuk)

Jika aku jatuh,
bantulah aku bangun
ubati lukaku
terangi mimpiku
dan ajak aku menari.

Jika aku bersedih,
tunjukkan aku bahagia
ajarkan aku tersenyum
dan perlihatkan ku pada ceriamu.

Tapi jika aku mati,
janganlah kamu menangis
janganlah kamu kecewa
janganlah kamu terluka,
kerana aku tak mampu bangun lagi
untuk menghapus air matamu,

tapi aku berjanji akan tetap hidup dalam hatimu
sampai bila-bila...


- oleh Cik Nora, aku edit sikit.



Aku balas on the spot,


Terima kasih sayang.
Hidupmu ibarat cahaya yang terpancar di kolam hatiku
lalu membentuk spektrum 7 warna pelangi yang indah...
I love you so much...cewaahhhh...


***

Sayang, aku rindu kamu. Sangat.

2 comments:

nora said...

rindu abg juga...sgt2...hihihihi

en.sani said...

hehe...mengada kan.