Saturday, September 22, 2012

Amoi, jus avokado & peha

Beberapa hari lepas aku pergi makan kat satu kedai mamak area Cyberjaya. Lepas order sepinggan Nasi Goreng California Ayam dan segelas jus avokado 'O' suam, aku duduk menghadap satu meja kosong. Lalu meja kosong itu didatangi seorang amoi dressing pejabat skirt pendek blaus ropol area dada. Amoi itu baru lepas ambil nasik lauk campur. Dalam pinggan amoi tu ada lauk ayam dengan sayur bendi. Amoi tu ambil kerusi menghadap betul-betul depan aku.

Nak dijadikan cerita, amoi tu start makan. Aku jeling dari ekor mata. Tiba-tiba, slow je tangan amoi tu pegang peha. Dari tengah, dia bawa jari-jemarinya ke pangkal peha. Ye pegang peha. Aku telan air liur.

Dengan muka penuh nafsu, amoi tu pegang peha ayam, dan cubit isi peha ayam tu sikit lalu suap masuk dalam mulut.

Baran betul aku. Lambat lagi ke nasi goreng aku nak sampai? Aku dah lapar dah ni.

4 comments:

Anonymous said...

ba*i.. gua da imegin benda lain... terbantut nafsu gua..

en.sani said...

amacam, stim tak?

White Dove said...

*speechless* =.='

en.sani said...

*teeeettt*