Friday, September 6, 2013

Sebulan sekali pun payah.

Beberapa hari lepas, keluar dengan Cik Nora pegi makan malam.

Dia : Nak makan mana ni, bang?

Aku : Tak tahu la. Nia pilih la.

Dia : Erm, makan kedai ni ok tak?

Aku : Erm, kedai ni tak best la...kedai lain la?

Dia : Yeke, apa yang tak best?

Aku : Air mineral dia tawar...


*Rindu mahu tulis blog, tapi makin payah pulak nak tulis kat blog ni. Tak macam tulis kat fesbuk. Aku harap akan datang boleh tulis blog pakai niat dalam hati je.

Baidewei, tak lewat untuk ucap Selamat Hari Raya kan?. Tak sangka genap sebulan kita mengharungi syawal.