Monday, October 1, 2012

Siri Berborak Dengan Housemate - Ikan

Housemate aku bawa seplastik ikan sungai, dia pegi mancing kat lombong.

Housemate : Sani, hang tolong la masak ikan ni. Masak la apa-apa pun.

Aku : Dah siang ke belum ikan tu? Aku busy ni.

Housemate : Belum siang lagi...

Aku : Hang tolong la siang ikan tu. Nanti aku masak.

Housemate : Aku mana reti siang ikan...

Aku : Tak guna hang jadi askar bertahun-tahun. Siang ikan pun tak reti.

Housemate : Nak-harrooommm...

 ***




















Menu Sabtu hari tu, ikan belida goreng berlada dengan kacang buncis goreng malaikat. Lauk orang malas. (Gambar selepas separuh lauk dah masuk perut)

2 comments:

nizamsani said...

wah.pandai masak.hebat.

en.sani said...

haih...beruntung la sape jadi bini aku bang...*gilap2 kuku*