Sunday, July 26, 2009

Refresh ruang minda...

ada orang tertanya-tanya...
kenapa aku lama tidak mengarut di sini...

aku minta maaf...
aku perlu berhenti seketika...
aku perlu meluruskan laluan minda...
aku perlu melapangkan ruang otak...
terlalu banyak bersawang di situ...
oleh perkara-perkara yang ku rasa tak sepatutnya ada...

aku kabut...
aku kaget...
aku panik...
aku hairan...

tapi,
aku janji,
aku kembali nanti...
paling lewat 3 minggu...
2-3 minggu ni bukan lah minggu terbaik untuk ku bersama rakan-rakan...

jangan ingat aku sudah berputus asa...
sesiapa yang mengikuti,
aku minta maaf...
ini bukan minggu terbaik ku...
aku perlukan racun pepijat untuk membasmi pepijat di ruang otakku...
aku telah di kuasai...
harap maaf semua...
jangan tertunggu-tunggu...
aku janji akan kembali seperti biasa...
serah pada kismet...
bila ia akan berlaku...

banyak mahu ku tulis...
tapi,
biarlah ia hilang dari mindaku...
proses refresh otak pasti memakan masa...

aku tetap rindu dia...
tetap sayang...
tetap tunggu...
tunggu...
tunggu...
tunggu...
yaa...aku tunggu...
sampai bila-bila...

kawan...
aku minta maaf...
aku tidak sama rata...
aku tidak adil...
aku tidak boleh membahagi sebaiknya...
tapi,
aku tetap ingat kamu, kawan...

No comments: