Saturday, December 10, 2011

Ranggi minum petang

Satu petang yang redup dan angin tak berapa nak meniup, aku bertiga bersama kawan-kawan pergi minum dekat satu kedai mamak area Cyberjaya.


"Minum apa?" kata brader mamak.

"Nescafe tarik..." jawab member pertama.

"Ermmm...Milo panas..." jawab member kedua.


"Abang minum apa?" tanya mamak ke aku sebab aku senyap.


"Aaaaaaaa..." aku.


Mamak angkat kening tunggu aku. Ambik order pun muka nak serius. Biasa biasa sudah la.



"Aaaaa....aab, aab laut chalennnn....woooo....aab, aab laut chalennn...." jawab aku.



Bebulu je beliau.



Hey! Customers is always right, tahu?


***




Toksah nak hipokrit sangat cakap korang tak tahu ini lagu apa. Best okay lagu ni. Kahkahkah!

2 comments:

nora said...

i likeeee...hihihihi

en.sani said...

i likkkeeee gak...