Tuesday, February 1, 2011

Makan tengahari yang fokus

Makan tengahari di restoran entah mana-mana area Kota Warisan.


Makwe : Minum bang... [senyum manis]

Aku : Erm...sirap. [senyum super manis]

Makwe : Makan bang?


Aku cari-cari list menu atas meja. Takde. Atas dinding. Pun takde.


Aku : Apa makan ada?

Makwe : Goreng-goreng ada. Ikan. Sayur. Semua ada bang...

Aku : Amboih, hebat. Kalau macam tu, bagi saya memerang masak stroberi...


Ha. Kan dah merah muka kau. Silap sikit je tu. Dengan mat rempit boleh kau silap cakap, dik. Dengan abang, kau kena fokus.

6 comments:

nety said...

naseb baek aku baru lepas goreng cekodok,klu tak nak gak try msk memerang stim ngan asam boi

tengku_fir21 said...

ermm..ceh cuber ko tanyer minyak goreng ader tk..

Anonymous said...

kikiki sume restoran tlg la gantong muke bdk ni jgn bg masuk..boleh bg darah tnggi

en.sani said...

nety: kombinasi yg cemerlang utk dicuba...

fir: itu jiran aku yg takde dapur pun reti buat...

anony: hehehee...jangan le begitu...kasihani kami yg bujang2 ni

Anonymous said...

hehehe even da bace 4x pn gelak lg...nape eh??

en.sani said...

anony: hehehe...sgt bahaya...sila jumpa pakar perut...