Friday, February 18, 2011

Tiz Zaqyah

Dah tension melukis, aku berhenti kejap.


Gambar rembat google.


Sekali tengok, Tiz Zaqyah ni macam kena penyakit albino pun ada. Putih dia tak patut betul. Kan?

Adik-adik yang tak tau penyakit albino tu apa, dah tak reti-reti tanya acik google? Tengok porno tak suruh pun pandai.

10 comments:

nuwuwuda said...

cikgu Asma yang garang!

en.sani said...

cikgu asma garang cute ok....

nuwuwuda said...

malu-malu dengan cikgu Saif...mungkin dia mahu-mahu dengan cikgu Sani... hahaha

en.sani said...

amboi...debar hati i baca...

ieka darlink said...

suka ayat last tu. ahaha.
en.sani jeles dengan tiz zaqyah la ni? eheheh.

en.sani said...

hai ieka...
hahaha....jeles sikit je...agak2 la nk putih pun,takpe,abg balik taruk bedak byk2 kat muka...

nuwuwuda said...

siap, marah makwe kat seblah kang

en.sani said...

i takde makwe~ i single mingle...
gaya kena kasanova...

tengku_fir21 said...

ahah..jom mlm nie gua nk jumpa tiz nk ikut

en.sani said...

kau eja nama juliana banos pun salah, tiz zaqyah konon