Friday, December 25, 2009

Persamaan.

Kadang-kadang aku rasa hidup aku licin. Kadang-kadang hidup aku kasar pula. Itu sungguh kompleks. Bila aku berseorangan, aku akan mencari perkara yang boleh membuat aku tersenyum. Aku tak perlu cari senyuman jika aku ada orang-orang di keliling aku. Adakah itu adil? Sebenarnya, aku rasa aku perlu ubah sikit hakikiat yang berlaku. Ibarat menyanyi lagu London Coco Roll dalam nada rock. Ada persamaan kan?

Esok rasanya mahu balik kampung. Sengsara juga duduk lama-lama di Cyberjaya. Perlu ubah sikit keadaan supaya lebih menarik. Ibarat Dunkin Donut. Macam-macam kau tabur atas donut yang memang dah tentu sedap tanpa coklat, kacang, strawberi, vanila, nenas dan sebagainya.

2 comments:

karibu yang single said...

london choco roll dlm nada rock?

agaknya lucah tak?

en.sani said...

tak lucah...tapi menyakitkan rohani.