Friday, December 4, 2009

Sila beri cadangan jika mahukan lebih...Korang memang rajin.

Dalam seminggu dua ni, aku kurang online dan berteman sosial di laman internet. Jadi, aku habiskan masa-masa bermakna selagi aku bergelar remaja lagi sekarang, untuk mendengar lagu-lagu yang mengimbau kembali zaman aku kecik-kecik dulu. Aku kadang-kadang hangin satu badan sebab tak dapat masukkan lagu dalam handphone aku daripada komputer. USB rosak.

Jadi, aku terpaksa mendengar lagu di radio tempatan. Aku tak hot. Tapi aku hangin satu badan. Minta maaf. Aku tak dengar lagu di radio yang korang fikirkan tu. Aku blur sikit bab lagu-lagu baru tempatan ni. Aku hanya dengar radio yang mengimbau zaman kecil hingga dewasaku. Kadang-kadang Sinar, kadang-kadang Mix, kadang-kadang Lite n Easy. Aku tak cool seperti korang. Jadi, aku dengar lagu-lagu lama saja. Filosophi sungguh hidup aku.

Minggu ini, tiada wanita lain dalam hidup aku, kecuali ahli keluargaku. Lain-lain wanita masih tiada. Jadi, aku cenderung untuk mendengar lagu-lagu yang menenangkan jiwa. Aku mempunyai masalah dalam komunikasi dengan wanita beberapa minggu ini juga. Sungguh kompleks.

Aku hanya menulis ikut hati. Jika korang inginkan lebih, ini bukan entry yang korang harapkan, bukan? Aku mahu menulis berkenaan muzik minggu ini. Jadi, tunggu sajalah kemunculannya. Korang dialu-alukan untuk memberi cadangan penulisan aku.



*Catatan pengarang : Sila beri cadangan apa aku nak tulis ni!!!

No comments: