Thursday, April 22, 2010

Ini bukan cinta hati. Ini cinta buta.

YM setengah jam.

"Awak, call saya lagi 5 minit nombor Digi. Bye."


Aku pun call la. Pukul 2.50 pagi. Dia cakap dia tak boleh tidur. Aku pun kelentong aku tak boleh tidur. Bukan senang nak borak dengan dia. Mengalahkan Nicholas Sarkozy punya Carla Bruni dia punya busy.

Pung pang pung pang.

55 minit kami bergayut, sehinggalah dia senyap tiba-tiba.

Aku tahu, dia sudah tidur.



"Good Night sayang. Sweet dream..."



***

Aku fikir balik apa dia cakap tadi. Senyum nipis pukul 4 pagi memang bukan satu perkara normal.

" Apa yang awak obses sangat dengan Lisa Surihani tu? "

Ayat perempuan cemburu, macam tu lah.

Dah. Tolong jangan gosip aku lagi dengan Lisa Surihani. Karang makwe ni marah. Kan cik adik kan?

Eleh, dia suka Aaron Aziz, orang tak marah pun.

2 comments:

hani said...

haha..spe lak nih?
msti cik bulan kn..
sani ade yg laen ke??
lisa surihani da kne dlete dlm list..huhu

-en.sani- said...

haih...mandai2 je si hani ni...mane leh bgtau...