Friday, April 30, 2010

Iron Man 2

Siang tadi, aku pergi tengok Iron Man 2. Di hari pembukaan. Aku kan cepat terpengaruh. Mula la bila naik tren komuter, tengah sesak-sesak macam sardin dalam tren tu aku nak berkhayal.

Khayalan aku berbunyi begini :

Kalaulah sut Iron Man tu ada jual di pasaran gelap, memang aku sambar sebijik. Pasaran gelap pun kena tengok juga made in mana. Buatnya Made in China, sah-sah takde aplikasi GPS dan kamera 3G. Silap-silap nak masuk simcard pun tak muat.

Okay. Padam. Sut Iron Man tidak pakai simcard.

Kalau aku ada sut Iron Man tu, memang aku balik rumah pakai terbang je.

Orang kata, sebelum keputusan dibuat, sila fikir banyak kali.

Oleh kerana aku dah fikir banyak kali, mengenangkan aku ni ada sindrom gayat, jadi, aku kensel lah nak balik rumah dengan cara terbang. Orang terbang mana ada masa nak berhimpit dengan makwe dalam tren. Kan kawan-kawan?

4 comments:

Anonymous said...

niat nak terpesong

-en.sani- said...

kalo lurus tak seronok...

Anonymous said...

memeng dasar kau tak senonoh sani oiiiii....nak buat alim konon.

-en.sani- said...

aik..ape lak tak senonoh...ironman mane ade alim..beliau seorang mat saleh...