Monday, January 24, 2011

Basuh baju

Tadi petang, aku rasa nak basuh baju. Dia punya spirit nak basuh baju memang tengah menaik tadi. Oleh kerana aku rajin, aku tak basuh baju dengan mesin basuh, kerana rumah aku memang takde mesin basuh.

Oleh kerana dekat rumah aku takde mesin basuh, aku basuh baju pakai kaki.

9 comments:

sayda dino said...

hahaha adakah awak basuh baju dengan cara memijak mijak baju dalam besen.

Anonymous said...

haha. hodohnye lahh...O

-en.sani- said...

sayda: kamu penah kn? hahaha...eksesais tu...

anony: eleh...ank org kaya, bley la...

nuwuwuda said...

eh eh bagus tu, sambil basuh baju sambil spa kaki, dijamin kaki bersih sesuci bayi hahaha

-en.sani- said...

tu la rahsia kaki mcm kaki anuar manan...

Anonymous said...

eleh. agak2 la pon pakai kaki.Wekk! O

-en.sani- said...

tu namanya semangat...

Echah Sarudin said...

lagi jimat tenaga kalau kocak je air dalam baldi tu. macam mesin basuh

en.sani said...

kehkehkeh..tak feel plak rasa dia...paling tidak pakai batang mop...