Tuesday, January 11, 2011

Henpon

Zeck baru ambik henpon baru. 2 bijik. Konon sweet la nak ambik henpon Blekberi Curve bagi ke bini. Lagi satu dia pakai HTC Wildfire macam aku(yang ni sebab dia jeles ke aku hari-hari main game). Dia ambik dua-dua henpon ni minggu lepas. Dulu aku nasihat awal-awal, jangan ambik Blekberi. Ehh...degil. Nak ambik jugak.

Semalam Zeck jumpa aku. Dia pening kepala nak setting bini dia punya Blekberi. Dia tunjuk ke aku. Macam mana nak setting. Aku godek-godek. Aku sendiri tak tau apa aku setting. Time tu aku ulang balik apa aku cakap sebelum-sebelum ni. Aku katakan, yang dia pergi ambik jugak Blekberi ni siapa suruh. Aku kuatkan hujah dengan berkata Blekberi ni henpon mat rempit dan budak jenis lepak Mekdi yang pakai.

Zeck buat-buat lali.

Aku sambung setting itu Blekberi. Kalau aku tau la fesbuk budak yang reka Blekberi ni, memang aku add nak maki.

Nyaris jugak aku nak lempang itu Blekberi.

2 comments:

Anonymous said...

tepaksa la balik keje ni aku pg lepak mekdi sambil BBM kengkawan~

en.sani said...

hahaha...harussss...