Wednesday, January 5, 2011

Tidurlah sayang

Dia : Cantik?

Aku : Bila tiada mekap di mukamu, itu ku panggil cantik.

Dia : Iye?

Aku : Ku mengelak dari memandangmu tiap kali, takut makin terpaut.

Dia : Ish... awak ni kenapa?

Aku : Kira boleh tahan jugak ayat saya ni kalau baru lepas bangun tidur. Boleh bawak bertanding.

Dia : Awak gile...

Aku : Terima kasih kerana panggilanmu tadi mengejutkan ku dari lena diulit intan.

Dia : Keling...keling... dan keling lagi...



Kah kah kah!

Maaf kamu. Aku di sini hanya ingin menggembirakan kamu. Tidurlah dengan hati yang tenang. Masalah itu bukan untuk difikir. Tapi untuk diselesaikan. Esok akan tiba untuk kamu cipta sejarah baru. Belajarlah dari kesilapan lalu.

Sesungguhnya, Adolf Hitler pernah berkata, " Bunuh Yahudi! " Okay, itu takde kena mengena.

4 comments:

nuwuwuda said...

macam ala-ala FT je

-en.sani- said...

ok,skang serius tak tau...FT tu ape?

nuwuwuda said...

Faizal Tahir

-en.sani- said...

kahkahkah! mamat tu punya short form FT rupanya...serius tak amik tau...