Saturday, January 1, 2011

Sambutan Tahun Baru 2011 saya

Pukul 12 malam tadi, aku nak tidur dah. Dia punya ngantuk memang tak ingat. Time nak tidur tu, bunga api dah berdentam dentum dekat luar. Ada dua tiga papan juga mercun thunderclap melencong masuk dalam tingkap bilik aku, tapi aku cepat-cepat kuis pakai kaki masuk bawah katil. Moga-moga, sarang lipas bawah katil tu musnah sama sekali.

Tiba-tiba,

Treett...(sms masuk)

Dari John. Kau orang kenal John? Sila klik sini untuk butiran lanjut.

Dia hantar,

" Little keys open big locks, simple words reflect great thoughts, your smile can cure heart blocks, so keep on smiling it rocks... Happy New Year and all the best for 2011, dude! "


Aku balas,

" F*cking laa... nak tidur la! "


Dia balas kembali,

" F*ck u too... "



Itulah pentingnya english education. Kah kah kah!

4 comments:

Jo Qusary said...

bro, ko boleh lupakan psl contest tu. selamat thn baru.

en.sani said...

nape perlu lupakan saat aku dah nak siap?

mohd faris bin mohd aladin said...

hahahaha.babi lawak nie

en.sani said...

cilake...babi tak lawak ok!