Sunday, January 2, 2011

Insiden sondol buntut

Semalam aku turun nak pergi makan, aku tengok-tengok je, Rebecca aku nampak lain macam punya kelat muka. Aku jadi tak sedap hati.

Cilake. Kereta si Ehsan nampaknya telah membuat onar dekat buntut Rebecca aku. Dia telah kasi sondol sekali belakang Rebecca. Jadinya, aku rasa sangatlah membara. Ini semua kes sengaja dengki. Aku sendiri pun tak pernah naik tangan dengan kereta aku. Ini pulak kereta Ehsan.

Aku call Ehsan.

Dia ajak aku pergi makan.



Sani, Sani. Kau mudah lupa.

6 comments:

Jo Qusary said...

kereta Ehsan syok kat Rebecca tu... biarkan la diorg bersama asalkan bahagia

-en.sani- said...

kau tak tau jo...aku punya membara...takpe2...aku tgh siapkan 'hadiah' baikk punya utk kereta dia...

hah, ingat dah takde dah? buat cuak aku je...nk siap dah sketch tu...open lagi tak?

Jo Qusary said...

bila masa lak aku hilang...

-en.sani- said...

ckp mengalahkan peguam...

Jo Qusary said...

aku memang peguam le... skg take break dr praktis utk ngajar law

-en.sani- said...

hehehe...tau...saje je...kira boleh la kau cop borang pengisytiharan harta aku?