Saturday, March 26, 2011

Aliff Aziz dan cina kedai sticker

Kau orang bukak radio tempatan, mesti selalu kau orang dengar lagu yang lirik dia macam ini. Aku tak lancar sangat lirik dia. Tapi mesti korang tau punya. Aku berani kerat jejari ketam la kalau kau orang cakap tak penah dengar lagu ni.

Kalau cinta jangan kacau,
Kalau sayang tak perlu marah,
Kalau ikhlas tak mintak berbalas,
Serahkan cintamu pada sang memerang ke apa entah lirik dia...


Cina meniaga sticker sekarang pandai betul. Mengikut peredaran masa.

5 minit jugak aku gelak masa pandang sticker ni.


***


Dulu musim-musim sticker tampal kat motor 'Tengok boleh, pinjam sory'.

Lepas tu, aku reka sticker sendiri tampal kat helmet, 'Tengok boleh, Malaysia boleh, Fikirkan boleh'.

Amacam? Macam Rashid Sidek tengah smash I tell you...

6 comments:

mae said...

lirik serahkan cinta pada sang memerang tu gua tau lu sudah reka-reka...nasib baik tak keluar air nescafe gua tadi...

en.sani said...

kehkehkeh...ambui,tengah2 hari minum neskape...mcm ahmad idham...

mae said...

gua minum nescafe sejak sarah raisuddin kawin ngan kumpulan lawak ape ntah....ha..sebab tu la..

en.sani said...

kumpulan ape? rabbani? kahkahkah!

tengku_fir21 said...

perghh..ada lagi rupanya org tampal-tampal sticker nie ingatkn dh pupus

en.sani said...

ko duduk town sgt....byk ko tak tau...