Tuesday, March 8, 2011

Cyberjaya oh Cyberjaya - pt 2

Aku : Macha, kira!

Mamak : Wokey. Kira satu kali ka, dua kali ka?

Aku : Kira satu kali cukup la. Terer sangat matematik kau nak darab dua kali?

Mamak : Wokey. (Sambil tangah sroot sreet menulis atas kertas)


Kalau ini video, kau orang boleh nampak tangan menggigil dan bunyi cengkerik.


Dalam bulatan merah tu ialah harga air kosong. Air kosong sahaja. Bebal ke tak bebal? Air kosong sampai 50 sen? Dah la air kosong dia cuma rasa air kosong. Kalau rasa mutiara lain cerita la.


***


Macam biasa. Aku doakan Acik Hassan tu cepat pergi umrah.

4 comments:

musya said...

ok, tu serius mahai. =.="

tengku_fir21 said...

bawa air jampi ko

Ali ridha said...

lebih baik sedekah air kosong tu.
perniagaan lebih berkat.

gila boleh letak RM0.50
air rasa kosong.hihi...

en.sani said...

musya: haaa..kat penang ada tak?

fir: ko ni tak sudah2 dgn bende syirik...

ali: tauhu tak hape...kalau air kosong tu rasa malaikat,boleh terima la..