Friday, March 18, 2011

Licin

Semalam lepas makan malam, aku duduk atas katil sambil pakai seluar pendek. Dipendekkan cerita, aku ada buka satu masking tape untuk buat tampal lukisan yang aku lukis ke dinding untuk buat hiasan. Peh, macam bilik konsep Ikea aku punya genius. Tak sangka kalau fikir lama-lama, aku ni mempunyai taste rekaan dalaman yang sofistikated juga. Macam Zed Zaidi. Macam setan.

Sedang leka buka masking tape sepanjang kira-kira satu kaki, aku terlepas pegang itu masking tape, lalu terjatuh ke betis. Melekat.

Aku tarik laju-laju.


ZRASSS....


Aku senyap untuk beri laluan part yang pedih itu. Pedih sangat. Bulu betis i cabut. Beratus-ratus helai.

Apa cerita muka ganas, betis licin macam Daphne Iking?

6 comments:

absyaB3$h said...

wow noks, advance ye kau dah pandai waxing skang nih.. kelass, mak suke taw.. kah kah kah

en.sani said...

biasa la noks...u suke ke? i seribu kali suke taw...(sambil duduk bersimpuh)

Anonymous said...

menyampah....

en.sani said...

ambui....cemburu buta...

musya said...

awwww~hahaha

en.sani said...

eiwwwww~