Tuesday, March 29, 2011

UiTM Shah Coklat Alam

Semalam aku ada hal sikit, pergi UiTM Shah Alam kejap. Jumpa kawan. Ada hal sikit. Eh. Tak payah la tau hal apa. Ada la. Nakal.

Sebelum aku balik, kawan aku bagi satu bungkusan. Ada kawan pompuan dia bagi. Untuk aku. Bungkusan yang kiut dengan reben siap dan memang agak balada dan sembilu kasih. Ish, kejap-kejap tu aku dengar gitar kumpulan Wings.

Aku bukak je bungkusan tu, ada coklat. Dan ada nota kecil di situ. Katanya, kalau nak tulis blog pasal dia, jangan letak nama dia. Keh keh keh. Yela. Yela. Dia cakap dia pembaca blog aku, dan kenal melalui kawan aku. Dan beberapa kata-kata semangat seperti teruskan tulis blog, jangan bawak kereta laju, kurangkan tengok tivi dan berbuat baik kepada binatang. Lepas tu dia letak simbol ini---> <3
Budak-budak sekarang, cepat sangat pengaruh 10 Things I Hate About You.

Sambil bawak kereta dari Shah Alam ke Cyberjaya, aku makan coklat tu sampai habis. Takut sampai Cyberjaya, kawan-kawan pow. Dah la sedap pulak tu coklat tu. Bagus betul la Kementerian Coklat sekarang ni.

Dah habis baru ingat pesan mak, jangan makan sebarang-sebarang kalau ada orang bagi makanan.

Pengaruh drama.

6 comments:

Jo Qusary said...

hm... mungkin aku patut kasi coklat kat 'dia' siap dgn gitar wings serta awie sekali dlm tu...

oh, pentingnya coklat nie sampai ada kementerian coklat lagi...

en.sani said...

rilek jo...rilek...hehe...ko kena ingat,joe wings tu dulu mula main gitar, ingt ada org senang2 bagi?

coklat itu penting...tak caye tanya charlie...

Anonymous said...

wuuuu...tHanx encik sani.
erm,,,lenkali turun uitm,beritaw yah?

en.sani said...

ah,dtg x bgtau pun, kamu tau jugak...ade org tukang bgtau...kan??

nuwuwuda said...

ahahahahaha... budak, budak.

en.sani said...

hehehe...budak,budak...