Sunday, March 6, 2011

Doa ibu

Masa mak aku nak bertolak pergi umrah itu hari, takde benda lain aku terfikir masa tu. Benda mengejut-mengejut la katakan.


"Tolong doakan orang dapat bini yang baik-baik. Dan cantik. Err...macam Rafidah Ibrahim *misalnya*," aku.

"Insyaallah," kata mak senyum.


Aku sapu air mata di pipinya.



***


Okay. Makwe-makwe di luar sana. Dah masanya aku cari seorang calon isteri. Yang rasa diri ada potensi, sila tonjolkan diri anda bagi mengelak aku terlepas pandang.


:)




P/s : Celaka. Macam iklan Harian Metro.

9 comments:

Anonymous said...

semoga berjaya..... :)

en.sani said...

terima kasih...:)

мyΞ'™ said...

goodluck!!!!!!!!!!

en.sani said...

yay!!! ye mai...

nety said...

org tu membawa erti kepada en sani ke?ingatkan org ramai yg masih blom bekawen td~huhuhu

en.sani said...

tak paham la...sape 'org tu'?

Jo Qusary said...

kalo aku ada adik pompuan baya ko mau aku rekemen kat ko... tapi nak buat cane, adik pompuan bongsu aku yg belum abes sekolah tu dah kena cop oleh anak raja, hahaha....

*good luck in finding your soul mate, mate.

en.sani said...

hehehhee...rilek jo...rilek...anak raja tidak membawa ke syurga...kena ingt tu...pesan kat adik...

normizarifah said...

best of luck dear