Monday, March 14, 2011

Hoh!

Akhir-akhir ni, ramai jugak yang dengki dan bertindak menabur semut ke dalam periuk aku. Nasib baik aku jenis makan semut sekor buat-buat tak nampak.

Celaka jugak kau ni kan. Kau cakap aku kaki pompuan ke, romeo ke, Jimi Asmara ke, depan aku, aku tak kisah beb. Tapi, jenis cakap belakang canang cerita ke orang lain ni aku tak boleh terima. Nak sangat aku rampas makwe lu? Nak? Tak hingin okay!

Harap muka je macam Karim Benzema, perangai macam Clay Aiken. Clay Aiken pulak, muka macam ikan tamban masin.

Machibai!

6 comments:

Jo Qusary said...

takleh blah part Clay Aiken muka mcm ikan tamban masin... kahkahkah...

en.sani said...

kehkehkeh...tak rasa mcm tu ke?aku menyirap doh tgk muka dia...

ngeee said...

sape2??nk g0sip..nk2..kemon2 tell me..hehehhe

en.sani said...

amboi...kalo nk gosip kemain...

meh le sini senah...dok dekat2...*sambil bersilang panggung*

CT NoArIzAh ArIs said...

Oklah tu dia ckp blkg ko sebut namo ko g dh kira mengumpat senang2 je ko dpt pahala dia... makin ringan dosa En Sani !!!

en.sani said...

hehe...tu namanya borak pompuan...nak laki,borak depan2 la tgk mcm mane...