Saturday, October 17, 2009

Aku juga punyai famili yang cool...

Kadang-kadang, aku mengalami masalah menganggar masa yang betul.
Kejadian ini aku lihat sebagai sangat serius...

"Helo, wan, bil Astro dah sampai dah?"

"Apo bondo eh kau nak bil Astro tongah-tongah malam buto ni??"

Aku tengok jam, pukul 3 pagi.
Aku tak perasan. Ingat awal lagi.
Pasti famili aku di kampung risau kejadian yang menimpa aku sejak kebelakangan ini.
Harap mereka tidak fikir aku menjadi kaki mabuk pulak di Cyberjaya ni.

2 comments:

karibu yang single said...

kau pun satu, dah sah-sah la org tua tu pikir kau mabuk todi...hahahahah~!!!

-en.sani- said...

ala...aku ckp la aku skang belaja kat russia,tak tentu masa siang malam dia...