Thursday, October 1, 2009

Kalau nak main golf, belilah One Drop Perfume.

semalam,
ada seorang kawan tiba-tiba telefon aku...

"Ei, Sani, jom join One Drop Perfume nak?"

aku jawab,

"Laa...malas lah. aku mandi pakai sabun Fab pun wangi jugak."

dia balas,

"Alaa...best dowh.aku tengok iklan dia gempak tu.ada Rozita Che Wan."

aku jawab,

"So? kalau kau join One Drop Perfume, kau dapat bau spender dia la?

dia balas,

"Lantak kau lah."

***

aku tak tahu, tang mana yang gempak iklan One Drop Perfume tu.
setahu aku, iklannya tentang sorang mamat nak pegi sembahyang raya kot.

"erm,bang jangan lupe pakai perfume ni."

"emmm~wanginya perfume~"

pastu kawan-kawan dia datang nak tayang kereta.
sembahyang raya tah kemana, perfume tah ke mana.
dia tetap gak ngan rumah papan.
korang perasan tak?

***

bagi aku,
minyak petrol RON95 lebih penting dari minyak wangi.

***

No comments: