Wednesday, October 28, 2009

Helo untuk dia, I Love U untuk aku...

Semalam terjadi lagi kejadian tersalah bagi sms ke handset aku.

From : 01221072** "Askum, awk kat ner? meeting dah nk start ni awk,tu la msti bangun lmbat. saya dah pesan smlm, balik dinner trus la tido! tu la."

Aku senyum kecil melihat mesej yang datang dari celah mana tu. Aku kan pantang orang salah hantar sms, jadi aku try la reply.

"Ala awk ni, saya tak boleh tido la kenangkan apa awk buat kat sy smalam."

Dia tak puas hati. Dia reply.

From : 01221072** "Ape sy dah buat kat awk? "

Aku dah mula senyum tutup mulut. Best jugak reka cerita ni. Aku reply lagi.

"Awk say I Love U kat sy. Saya tak tenteram~"

Dia balas.

From : 01221072** "Eh orang tua ni. Dah 20 tahun kita kawin, hari2 sebut I love U pun x boleh? Buang tebiat ape? Mentang2 saya out station kt Mentakab semalam, sehari tgl pn dah mcm org ilang akal? Mcm pompuan!"

Terus aku diam. Tak reply dah.

Aku mula risau sebab dia dah main misscall-misscall.

No comments: