Tuesday, January 12, 2010

Kau buat misscall lagi~

Mulalah kepala mahu sakit. Sejuk sangat pun sakit. Haish...

Hari ni, aku beli sticker kosong 3 warna. Ingat mahu tepek dekat kepala sesape buat bising time aku tengah tidur. Belum pun pagi, macam-macam orang misscall aku. Tak masuk mesej tanya, "Awk da tito?". Dah la mesej aku bunyi air tumpah. Buat terkejut je. Roh tak sempat masuk badan sebab terkejut. Mahu saja aku jawab, "Awk, sy kn dekat Kanada, skarang tengahari~"

Aku terus terang, kedua-dua handphone aku kredit tinggal seposen. Tu la, kredit banyak pergi layan internet. Wi-fi ada tengah-tengah MMU ni belagak tak nak pakai.

2 comments:

Anonymous said...

canada yea? perasan...

-en.sani- said...

hehe...pasan skit je