Wednesday, January 6, 2010

Kisah gay dan sliding tackle

Hari ini memang malang jugak. Kena setel kes gay gaduh satu bilik dalam hostel. Celaka. Dua-dua budak Iran. Menurut keterangannya si mangsa yang juga seorang lelaki lembut berbangsa Iran(cuba kau bayangkan), kawan dia nak kiss dia, tapi si lembut ni taknak. Dia pegi ***** kan si lembut ni punya ****. Celaka. Lepas tu dia gigit **** mamat lembut tu. Dia cerita kat kitorang pun dah naik geli. Ape punya suwey. Lepas tu, diorang pun gaduh la. Cakar-cakar muka. Hasilnya, dua-dua kena pindah hostel....hahahahaha~

* Aku tak boleh kenang mamat lembut tu pakai boxer warna biru cair, lepas tu tarik boxer sampai atas perut, lepas tu kaki dia sajaknye jalan kaki kepit. Rasa nak buat sliding tackle je kat kaki beliau...

2 comments:

karibu yang single said...

entry paling lucah...

-en.sani- said...

tak selucah pamela anderson kot...