Tuesday, January 12, 2010

Seekor demi seekor aku mahu menjadikan diri aku adalah dia.<---tajuk yang panjang tidak bermakna aku bijak

Tiba-tiba sebelum tidur, aku terasa mahu jadi seekor Nemesis. Kan cool. Nemesis tak payah tidur. Tak payah ada masalah insomnia. Kulit saja pedih sikit sebab banyak guna fibre glass. Tapi, lubang telinga takde, macam mana mahu sumbat earphone? Okay, tak jadi.



Gigi makhluk jahat paling sempurna pernah aku tengok selepas gigi Jesse James dalam American Outlaws. Err...Jesse James jahat ke?



(Saja mahu berangan sebelum tidur. Selalunya masuk dalam mimpi karang. Siap-siap pen dan kertas dekat kepala katil, sebab memori mimpi manusia bertahan selama beberapa saat sahaja selepas kita terjaga. Banyak juga mimpi-mimpi manis aku tak dapat ingat. Mimpi basah. Oh, mimpi mandi air terjun maksud aku.)

No comments: