Tuesday, October 5, 2010

Aku ni kalau bab nasihat doktor memang aku ambik berat

Doktor : Apa masalah?

Aku : Sakit kepala la, doc...

Doktor : Owh. Belah mana?

Aku : Sini. Sebelah je sampai ke urat belakang kepala...(sambil tangan tunjuk area sakit)

Doktor : Ada demam? Muntah-muntah? Selsema?

Aku : Takde. Semua takde.

Doktor : Selalu hadap komputer?

Aku : Hari-hari.

Doktor : Selalu sehari berapa jam hadap komputer?

Aku : 25 jam sehari.


***


Okay. Mengikut nasihat doktor, aku kena kurangkan menghadap komputer. Banyak minum air kosong. Dan banyakkan melihat benda-benda indah dan tenang.

Benda yang indah dan tenang?

Aku rasa ada lagi gambar Maya Karin aku simpan dalam laci. Nak pergi carik jap tampal kat kepala katil.



Merujuk kepada entry ini.

6 comments:

tengku_fir21 said...

haha
gua pun suke maya karin...

Pije. said...

aku pun suka maya karin!
kau dah tgk magika tak?
kalau tgk kan ada part yang maya karin banyak gila tu kaan.
membe aku kata camni:

"kalau aku ada kat situ tgk maya karin banyak macam tu,maun jadi pengkid aku tu."

hahahahaha!

Anonymous said...

ramai gak org yg minat kt aku kn?
done by,
maya karina

-en.sani- said...

tengku fir: cis....camne taste kau leh sama ngan aku ni?


pije: haha...steady la...nasib baik maya karin tu pompuan, kalo tak, memang aku jadi gay jam2 tu...kahkahkah...

anony: steady la maya karina...or maya karim?

Anonymous said...

aku memang maya karina la
blaja kt uitm
ape ade hal?

-en.sani- said...

hehe...baiklah....percaya....