Saturday, October 2, 2010

Hujan emas di UiTM, Universiti Fasha Sandha juga bertahtha di hati

Tengah tunggu tren Komuter kat Midvalley.


Aku :
Nape awak tak pilih UPM je dulu? Best apa?

Dia : Jauh la dari rumah. Lagipun, UPM banyak ajar dalam BM. Tu sebab pilih UiTM.

Aku : Jauh amende dari Damansara ke Serdang? Tak terpikir ke kawan awak yang belajar dari Sabah tu belajar kat UiTM *******?

Dia : Hekeleh...kampung saya lagi jauh la. Kat Jeddah.

Aku : Merepek. Unta dalam bahasa arab ape? 5 saat...

Dia : Hairussani!



Aku karate landasan keretapi.

4 comments:

tengku_fir21 said...

hahaha..upm ajar dlm bm ker

-en.sani- said...

entah...tu yg dimaklumkan...aku tak penah plak blaja upm...

hani said...

blaja uia la. hehe

-en.sani- said...

uia ape barang....nnti sikit2 nak gelak cam hani...