Thursday, October 14, 2010

Aroma pagi

MMU tengah cuti semesta. Jadi, yang tinggal hanyalah student-student yang tidak dapat pulang ke negara masing-masing kerana lebih tertarik untuk usung anak dara melayu ke kelab malam. Ya. Student antarabangsa saja tinggal.

Sekarang, aku tengah buat smartcard. Yang datang buat pun banyak budak-budak Iran dan Arab Saudi. Mereka ni punya dressing mengalahkan Maher Zain. Anuar Zain tengok pun segan.

Satu masalah aku sekarang ialah, dari mana budak-budak Iran ni beli perfume? Ada bau memerang, bau ikan kaloi, bau musang pandan, bau kumbang bulu semua complete. Bercerabih bulu hidung aku tahan napas. Opis dah la kecik. Nak bukak tingkap luas-luas kang, kecik pulak hati student.


Terbit darah jugak hidung ni ha.

4 comments:

tengku_fir21 said...

haha..ko tak tahu ker diaorg mandi 3 hari sekali..

Anonymous said...

mengoreh bulu hidung~

-en.sani- said...

tengku fir, mana kau tau?kau skodeng eh?

-en.sani- said...

anony: aha...tau xpe....cepat blaja budak2 skang ni...