Saturday, October 9, 2010

Gigi

Bila aku mengadu sakit gigi, dia SMS,


"Awak pegi klinik boleh tak? Doktor tau la nak bagi ubat apa. Takdenye doktor tu nak rogol gusi awak..."


Okay. Fine. Aku sahut cabaran.


Jadi, semalam, aku pun tulis la entry ini.


Bila sebut je nak pergi klinik, gigi ni secara otomatik berhenti sakit. Memang penakut betul la gigi ni. Buat malu kaum je. Phuuiii....!!!

2 comments:

hani said...

nk rogol gusi?? hehe klaka laa
aih lame xsebok2 kt sani nye blog nih

-en.sani- said...

dah lama? nak kena denda la ni?