Monday, October 4, 2010

Mi goreng mamak

Brader : Makan ape bang?

Aku : Erm, kasi mi goreng mamak satu.

Brader : Alamak bang, mi goreng mamak takde bang...

Aku : Laa...

Brader : Tapi, mamak goreng mi ada...


Cukup-cukuplah aku je yang buat lawak bodoh kat blog ni. Janganlah kau plak ikut jejak langkah buat lawak bodoh kat dunia nyata ni. Nasib baik aku memang dilahirkan sesabar-sabar insan. Kalau ikut hati, memang terbit darah leher brader tu aku cekik pakai kabel brek.

Baru aku rasa dia punya sakit hati macam mana kalau orang cakap main-main ni. Haih.

2 comments:

tengku_fir21 said...

hahaha...tapi btul per dia cakap mustahil mamak tk blh goreng mee goreng mamak

-en.sani- said...

mamak tu kalau rasa nak lama kerja, tolong jangan bongkar dari dapur tu...