Friday, November 12, 2010

Berbahagi kasih (2)

Pagi tadi, dalam pukul 3 pagi, balik dari memancing, aku ada berborak-borak dengan Rebecca. Mengenai hal masa depan aku dan dia. Pagi itu gerimis.


" I nak cakap sikit, " kata aku memecah kesunyian pagi.

" Apa dia? " jawabnya.

" Erm...berat rasanya nak cakap... "

" Cakap je la. Nak hati I susah ke? " kata dia tegas.

" Okay... sebenarnya...ermm..."

" Cakap la cepat..." dia tak sabar.

" I ada hati dengan sorang makwe ni..." kata aku sedikit gagap.



Dia senyap.

Aku pun senyap.

Dalam 10 saat.



Lalu dia pun tiba-tiba bersuara. Rendah suaranya.


" Siapa? "

" I baru kenal dia. I harap U terima kehadiran dia satu hari nanti..." jawab aku tenang.

" Siapa?! " katanya sedikit keras.



Aku telan air liur. Sebelum menyambung kembali.



" Proton Inspira..." jawab aku.




SKREEETTTTT....

Rebecca buat brek emergency.



(Entry lagu Thank You For Loving Me - Bon Jovi)

10 comments:

ct noarizah said...

Pastu mst ko kono dobikkan..kan..kan??

-en.sani- said...

kono...sapo cakap tak kono...lobam bijik mato...

ct noarizah said...

waakaaakaaa...!!!!!

-en.sani- said...

amboi...kemain suke lagi...

tengku_fir21 said...

hoho..dekat mana yang cantik..

-en.sani- said...

maksud kau? cantik ape?

Pije. said...

aku tak tau pulak kau guna seorang untuk penjodoh bilangan bagi kereta.
aih.

teruk dah kau ni.

-en.sani- said...

haha....perasan takpe...

org kata, kalo menjiwai hati sebuah kereta, kau akan menghargainya ibarat seorang insan...cewah...

Anonymous said...

hahahaha! kim salam rabecca yew. =).. O

-en.sani- said...

rebecca tak becakap ngan pompuan...