Friday, November 26, 2010

Berbahagi kasih - (3)

Semalam, Soraya ada ajak aku pergi mandi. Aku berkeras. Kerana sekarang musim hujan. Lepas tu Soraya bantai merajuk tepi dinding, jenis merajuk tak boleh start macam karburator kong.


" Yelah, yelah. I bawak U pegi mandi. Kat Putra Perdana, " kata aku.


Soraya melonjak keriangan. Dia start secara otomatik

Aku geleng kepala. Nafsu macam kerbau.


" U, tapikan, I nak bawak kawan I boleh? " kata Soraya.


" Siapa kawan U? " balas aku.


" Fahrin Ahmad, " katanya.


" Siapa tu? "


" Itu..." katanya sambil tunding ke arah satu mamat.
***



Kahkahkah! Fahrin Ahmad your ass!



" Tak boleh la U. Macam mana nak bawak? " kata aku.

" Boleh. Dia boleh jalan, " jawab Soraya.

" Boleh jalan mende kalau kepala pun senget macam ulat nangka, " jawab aku.



Tiba-tiba Soraya matikan enjin. Aku try start. Tak boleh.

Alah, merajuk la tu. Tak sweet langsung.

2 comments:

Anonymous said...

manjeeeeeeeeeeeeeee~... O

en.sani said...

:p