Monday, November 29, 2010

Cinta

Terimalah jawapan ku ini
Hanyalah doa restu illahi
Moga lah dik kau tak putus asa, sayang
Pasti kelak kita kan bersua...


Bila aku dah cinta lebih dari diri sendiri, itu namanya hipokrit.

Cinta perlukan penipuan?

Kau sendiri tahu.


***

Aku tak bercinta sekarang.

Kah kah kah!

Nak bercinta? Sila ambil hati aku.

Setakat datang kau ketuk pintu hati sambil tinggalkan batu yang kau label 'cinta', baik tak payah.

Bukan itu caranya, dik.

10 comments:

Anonymous said...

cintalahhhh...O

Anonymous said...

cintalahhhh...O

Tipah said...

alahai cinta... bukan bermakna dapat cinta dapat bahagia...

cinta pun kena kerja keras... -_-'

-en.sani- said...

tau xpe cik tipah...

nuwuwuda said...

cinta bukan untuk dicari...lagi jauh dia lari. Cinta untuk diberi, sampai bila2 dia di sisi en. sani...

-en.sani- said...

amboih...apasal hujung tu ade 'en.sani' plak?

nuwuwuda said...

ye la, sebab komen kat blog en sani... takkan cik saniah pulak

-en.sani- said...

ke tujukan kt kite...<---gile gedik panggil 'kite'

nuwuwuda said...

sumpah tak faham... 10 kali dah baca "ke tujukan kt kite"...meracau ke en sani?

-en.sani- said...

tak paham takpe...jgn kasi paham...hahahaha...org demam jgn layan sgt..