Thursday, November 11, 2010

Tua muda

" Kau hisap rokok tak, Sani? "

" Tak, " jawab aku.


Dah 2 tahun kerja. Seminggu sekali tanya aku hisap rokok ke tak. Aku jawab benda sama.

Cakap dengan orang tua kena banyak sabar.


" Hospital Serdang ni, nurse dia comel-comel aku tengok, " kata dia lagi.

" Betul. Kat Hospital Sungai Buloh pun lagi la comel-comel, muka mengalahkan bidadari, " jawab aku.


Bab makwe, tak kira muda ke tua.


" Nombor Vespa aku selalu pulak naik dekat Sports Toto ni, " dia sambung.

" Nombor telepon saya ni kerap benar makwe telepon, " jawab aku.


Dia geleng kepala.

6 comments:

nuwuwuda said...

"Dia geleng kepala"...dia jeles ngehehehehehehehehe

-en.sani- said...

hehe...hai nuwuwuda...

nuwuwuda said...

err... bukan saya ye yang telefon

-en.sani- said...

hek eleh...bukan2...lain...

elunnisa said...

wah...pandainya bg balasan2 yg bernas kat org tua tu..heheh..
like3!cyberjaya punya jwpn..hihi..

-en.sani- said...

resipi org muda lain dgn org tua...ayat tak boleh sebaris...