Tuesday, February 23, 2010

SMS paling misteri

Treett...Treett...(Bunyi SMS masuk)

From Khairil-22 Feb 2010: Piss...piss...piss...kamu jangan nakal...

Treett...Treett...(Bunyi SMS masuk)

From Khairil-23 Feb 2010: Tiada ku sangka, bola bola api, yg dulunya kecil, dah menjadi besar.

Aku mulai diselubungi misteri. Dah jauh budak Khairil ni menyimpang. Karang kalau aku balas dengan lagu yang mengatakan aku mahu jadi tapak sulaiman karang, kata aku main kasar pula. Mak aku pesan, mengalah la sikit. Awak tu dah besar. Jadi aku diam. Kau memang misteri Khairil. Serupa itu cerita Niyang Rapik.

10 comments:

Anonymous said...

aku sangsi dengan mamat tu....

-en.sani- said...

kau berhak sangsi...

Anonymous said...

bisikannnnn
suara kasih..
hati ku hati muu...
oh suziana..
oh rohayoi..
hati kau keras.

-en.sani- said...

keh3...macam gampang kalo aku paksa ko karoke lagu tu camne rel?

Anonymous said...

jangan citer byk le mcm tu,
minggu ni turun melaka mari karoke.
amacam?

-en.sani- said...

ok..aku tgh lancar lirik piss-piss-piss kamu jgn nakal ni...

Anonymous said...

kalau hujan aku x heran la.
maybe korg tgh karaoke.

-en.sani- said...

ini permintaan wan aku...dia ckap, dah nak sebulan hujan tak turun kat tampin...peh...

hani said...

hahahaha..klaka glew...saket pyot thn gelak..adoi..(kt lab lagi...hehe)

-en.sani- said...

rilex hani...kang terbarai perut sape lak nak kutip?? makcik cleaner? kerani? peragawati?